مراسم فرش قرمز قرعه‌کشی
تسنیم: با برگزاری مراسم فرش قرمز قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، میهمانان وارد سالن شدند.
کد خبر: ۵۳۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 01 December 2017
مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 امروز (جمعه) آغاز خواهد شد و پیش از آن حضور میهمانان روی فرش قرمز و حواشی جالب مراسم نظر همه را جلب کرده است.

* ساعتی پیش از شروع قرعه‌کشی گوی‌ها در گلدان‌ها قرار گرفت.

* گرنوت روهر، سرمربی آلمانی تیم ملی نیجریه، اولین سرمربی‌ای است که در مراسم حاضر شد. نفرات دیگری همچون یوآخیم لو، گرت ساوت‌گیت، مارادونا، رونالدو نازاریو، کلودیو رانیری نیز وارد سالن شدند.

* هکتور کوپر، سرمربی مصر روی فرش قرمز گفت: راستش را بخواهید هر اتفاقی ممکن است در قرعه‌کشی رخ دهد.

* خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی مکزیک هنگام ورود به سالن  اظهار داشت: دوست داریم با تیم‌هایی همگروه شویم که سبک بازی‌شان مبتنی بر تملک توپ است.

* گروهی از مسئولان فیفا همچون فاطیما سامورا دبیرکل این نهاد و همچنین ستاره‌های نامدار دیروز و امروز فوتبال از جمله ماتئوس، رونالدینیو و سیدورف و غیره در مراسم حضور دارند.

* اسکار رامیرس، سرمربی کاستا ریکا نیز پیش از ورود به سالن گفت: تاریخ به ما می‌گوید که هرگاه با تیم‌های اروپایی روبه‌رو شد‌ه‌ایم، همواره خوب نتیجه گرفته‌ایم و بهترین حضورهای‌مان در جام‌ جهانی را داشته‌ایم.

* روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلژیک ضمن حضور روی فرش قرمز گفت: فعلا قصد داریم به سیاحت در کشور میزبان بپردازیم! امیدوارم قرعه مناسبی نصیب تیم من شود.

* مارادونا که صبح امروز خبرهایی مبنی بر عدم حضورش در مراسم منتشر شده بود به همراه همسرش وارد سالن شدند.

* کارلوس کی‌روش و در مقطعی دیگر علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و مهدی تاج از فرش قرمز عبور کردند.

* 1500 خبرنگار از سراسر دنیا، 210 میهمان ویژه و 10 اسطوره سابق در مراسم قرعه‌کشی شرکت دارند.

* صندلی‌های سالن به ترتیب با قرار دادن جدول و برنامه مسابقات و دیگر امکانات به نام هر میهمان برای میهمانان آماده شده بود.

* مارادونا و پله پیش از شروع مراسم با هم ملاقات و خوش و بش کردند.

* ماریا کوماندویانا یکی از مجریان پیش از شروع مراسم در لباسی مناسب دیده شد که احتمال می‌رود وی با همین لباس به اجرای قرعه‌کشی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :